ilonavanaert.reismee.nl

Great news!!

G'dday mates!

Wat is het toch genieten hier, nog steeds! Ik geniet van de kleine dingen, van de grote dingen en alles wat daar tussenin zit. Vorige week had ik weer een van die 'momenten'. Een moment waarop je denkt: 'een jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik nu hier zou lopen..' Daar achteraan dacht ik: 'waar loop ik over een jaar?' Ach, wie weet zit ik dan wel op de maan! Nee grapje, maar ik zie wel weer wat er gaat komen als ik terug in Nederland ben.

Het leven gaat hier gewoon door. Ik vermaak de kinderen, verwissel de luiers, lees heel vaak het boek 'we're going on a bearhunt' voor, ik zie Manon één keer per week om de Vampire Diaries te kijken en ik zorg dat ik minimaal twee keer per week aan het fitnessen ben. Jenifer vroeg hoe het ging met fitnessen, ze zei dat ik maar eens met haar mee moest gaan naar Pilates. Daar kom ik nu net vandaan. Hoe was het? Nou, laten we zeggen dat ik nu spieren voel waarvan ik niet wist dat ze bestonden! Auwie, en dat te bedenken dat ik morgen de kinderwagen een hele steile heuvel op moet duwen... Maar pilates is wel een goede les om te volgen voor je houding, dus misschien ga ik nog wel vaker mee (misschien...). Ook was er deze week een storm in Sydney, wat had ik het koud zeg! Uiteindelijk bleek de elektriciteit het niet meer te doen in het huis, wat ik samen met Christian gelukkig diezelfde dag heb kunnen oplossen.

In de weekenden probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik ga naar het strand, ontmoet weer nieuwe mensen, ga wat met ze eten en ik blijf in contact met ze (of niet, dat ligt eraan of het klikt natuurlijk). Zaterdag ben ik heel Hollands naar de bioscoop gegaan (niet dat dit per se Hollands is, maar ik doe dat in Nederland ook heel vaak), zondag ben ik naar de dierentuin gegaan. Ik vermaak me zo een beetje in de weekenden.

Ik heb afgelopen weekend ook het een en ander gepland. Komende zaterdag ga ik bijvoorbeeld walvissen spotten op zee. Het is een 4 uur durende trip, dus ik hoop dat ik niet zeeziek word! Van 8 tot en met 10 november ga ik naar Melbourne, daar ga ik naar Malou toe (een meisje dat ik al kende via de Pabo). Van 20 tot en met 22 november doen Manon en ik onze trip naar Port Stephens, daar gaan we ook sandboarden! Je kunt het het beste zien als surfen op een duin.

Nu denken jullie misschien, wat bedoelt ze met die titel? Wat is 'great news'? Nou, hier komt het: mama en Kevin komen! Yaay! Ze komen helaas niet aan op mijn verjaardag, omdat ze dan met kerstmis in de lucht moeten hangen en dat is natuurlijk ook niet leuk. Ze vertrekken daarom op de 27e en komen de 28e aan! Ze blijven een paar weken terwijl Christian, Jenifer en de kids op vakantie zijn. Die zullen 12 januari weer thuis komen en mama en Kevin vertrekken dan de 17e. Ik heb er zin in!

Goed, dat was het weer voor nu. See you!

Reacties

Reacties

Linsey

He Ilona! Super leuk om weer een enthousiast verhaal te lezen en een heel mooi vooruitzicht dat je eind december bezoek krijgt vanuit Nederland. Spreek je donderdag.

Gr. Linsey

Maud & Cas

Klinkt geweldig Ilona!

mama

Ik dacht dat pilates iets voor moeders is,
valt nog niet mee he!!!
Wel goed om te weten dat je het zo naar je zin hebt!
en ja, we gaan het zelf zien. Ook ik heb er zin in.
xxx mama

Ellie Kools

Wat een leuk verhaal weer! Fijn om te lezen dat je tussen het werk door ook nog heel veel leuke dingen kunt doen! Jullie gaan het super gezellig krijgen als mama en Kevin daar bij jou zijn! Groetjes en tot ziens

els* bullens

Wow, alweer een nieuw verhaal. Dat sandboarden lijkt me wel echt iets voor jou, alleen zal het wel zandhappen worden. Aan je moeder vragen of ze lekkere hagelslag kan meenemen als ze met Kevin komt, dan hoef je daar niet zo lang op te wachten. Vandaag was ik met Jozef ook op het strand, heerlijk herfstvakantieweer, helemaal aan de andere kant in Zeeland! De groetjes daar down-under!

Oma.

Hoi men meisje.
Een mooi verhaal,tussen het werk door zoo te kunnen genieten wat geweldig .hopelijk zie ik je binnenkort noch eens .Groetjes Oma.

Tante Annelies

hoi Ilona

fijn om lezen dat je het goed naar je zin hebt en leuke vriendinnen hebt ontmoet en waarmee je leuke dingen
doet, als je goed je best doet in de fitness kun je misschien toby nog wat leren
groeten tante Annelies ome peter en nog een leuke tijd down under

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active