ilonavanaert.reismee.nl

Geen blog, maar een vlog!

Hallo!

In plaats van een verhaal te typen, dit keer een filmpje!

Klik op onderstaande link om naar het filmpje te gaan:

Enjoy!

tante annelies ome peter

Heel erg leuk je ook eens te kunnen zien ,je ziet er heel goed uit,en je haar is leuk geknipt.
ik zie aan het filmpje dat je het heel erg naar je zin hebt.
groetjes,,,,,

els* bullens

Kei leuk Ilona of moet ik ook voortaan "Lemo" zeggen, om je zo op je VLOG te zien vertellen! Je mist hier niet zoveel hoor want er worden hier alleen maar fietsen gejat in Zundert en gisteravond 2 van de badminton! Leuk die visjes op de achtergrond van "finding nemo", ik zie nu thuis dat het ook over Sydney gaat! Blijf maar genieten van de kids en alles, dan mis je ons het minst. Ik mis jou gezelligheid wel hoor... vele groetjes liefs Els*.

Linsey

Denk maar niet dat ik nu mijn reacties in film gaan terugsturen ;). Maar een super leuk idee om het een keer te vertellen op video. Mag je vaker doen!!
Ik weet in ieder geval wel wie het volgende badminton filmpje mag doen :D.

Laura

Lol, Jen klinkt als mijn moeder, die kan ook nooit bijhouden met wie ik omga haha! Overigens, als je 30 sec voor einde zegt 'als je het niet leuk vindt klik je het maar weg' ben je een beetje laat natuurlijk ;)

Leuke vlog! Hoewel ik je schrijven waardeer, vind ik het wel heel leuk om je weer te horen praten!! Als je het vaker wil doen, misschien een idee om stukjes te filmen op je trips? Misschien dat we dan van de schoonheid daar kunnen meegenieten :p

Weet je eigenlijk of daar veel andere Nederlanders zitten (buiten de au-pairs om)? Als ik het zo hoor hebben ze namelijk vet veel Nederlandse dingen (poffertjes, Sinterklaas) dus ik vroeg me af of dat een reden heeft.

Heel veel groetjes uit ons veel te koude landje!

Ilona

Bedankt voor alle leuke reacties!
En Laura, ik had niet echt een script, dus ik zeg heel veel dingen die nergens op slaan :P Het filmen is een goed idee! Als ik er aan denk, zal ik dat zeker doen!
En er zitten hier redelijk wat Nederlanders. Afgelopen zondag heb ik nog met een groepje meiden gepraat die hier stage lopen.
Naast Nederlandse producten heb je ook heeeeel veel Aziatische, Duitse, Afrikaanse, Britse, Italiaanse en noem het maar op producten. Australië is een heel jong land, alle inwoners hebben daarom ook een vrij verschillende afkomst. Zo is Jen kwart Schots, Christian is oorspronkelijk Engels, maar heeft ook Duitse, Franse en Spaanse genen. Kun je nagaan wat de afkomst is van de kinderen!
Doordat iedereen zo'n verschillende afkomst heeft, kun je heel veel verschillende culturen vinden. Super leuk!

Oma

Ilona,Wat een verhaal ,je kan echt jezelf zijn zoo te horen,geniet er van en werk ze.groetjes .Oma.

Oma

hallo Ilona wat heb je een mooi verhaal het is heel fijn je e

ens te horen zoo te zien red je het wel.heel veel groetjes en noch een mooie tijd .Oma.