ilonavanaert.reismee.nl

Holiday fun!

Hoi!

Ik heb eigenlijk niet heel veel te vertellen, maar het is al bijna 2 maanden geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven. Ik wil even laten weten dat ik nog leef ;)

In de afgelopen maand heb ik weer van alles meegemaakt, al is het niet allemaal even bijzonder. Zo ben ik met Jenifer, Robyn (de moeder van Jen) en Gigi (de moeder van Christian) naar het theater geweest. Gigi woont in Engeland en was voor een paar weken op bezoek in Sydney. Het is altijd leuk om nieuwe mensen uit de familie te leren kennen, al was het nogal een full house in deze weken. Nu heb ik niets te klagen, want vorige week had ik een huis en een appartement voor mezelf. Jen, Christian en de draken waren op vakantie naar de Cook Islands. Je zou het voor de lol eens moeten googlen. Toen ik het zag, werd ik even zo jaloers! En dat te bedenken dat ze me eigenlijk mee wilden nemen! Toch ben ik achteraf blij geweest met mijn vrije weekje :)

Deze week doe ik niks anders dan werken. Maxi heeft nog een weekje vakantie, dus sleep ik hem overal mee naartoe. Vandaag ben ik met hem naar een theatervoorstelling over dinosaurussen gegaan, drie keer raden waar: het Opera House! Heb ik eindelijk de binnenkant kunnen bewonderen (de buitenkant is veel mooier bleek al snel). Morgen ga ik met Maxi en een vriendinnetje van hem naar de dierentuin. Hier ben ik overigens afgelopen maandag ook al geweest met de kinderen. Het voordeel van het hebben van een abonnement. Anyway; het blijkt dus wel dat ik heel hard moet werken voor mijn geld :)

In de afgelopen weken heb ik ook veel afscheid moeten nemen van andere au pairs. Zo is Anka terug naar Duitsland en zijn Remie en Ankie ondertussen aan het reizen. Manon vertrekt dit weekend. Vanaf dan heb ik nog drie weekjes 'alleen' in Sydney. Ik ga die tijd gebruiken om nog even heel goed te sparen en dan ben ik klaar voor mijn grote trip! Ik zal alles tegen die tijd nog een keer voor jullie op een rijtje zetten.

Dit was het weer voor vandaag. Geniet van jullie leventje in plat Nederland, dan doe ik dat hier ook!

Cheers Ilona

P.s. het weer begint hier wat herfstachtiger te worden, het is vaak 'nog maar' 20 graden. En koud dat ik het heb! Brrrr...

Reacties

Reacties

Oma

hoi.Ilona.wat zeg je 20 graden en koud .hier is dat lekker weer..leuk briefje .Oma...

tante annelies

Hoi, hoi, ilona, leuk om weer iets van je te horen.
Het is vandaag warmer dan 20 graden al echt zomers weer .
werk ze nog en dan fijn genieten van je reis!!!

els*

xxx

Ellie Kools

Leuk stukje Ilona! Nog een paar weekjes, dan kan je lekker genieten van je grote trip! Tot ziens in 8x!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active